URMĂRIȚI LIVE PREZENTAREA DE MODĂ TOMMYNOW “SEE NOW, BUY NOW” TOAMNĂ 2019 DIN NEW YORK

Tommy Hilfiger anunță evenimentul de modă TOMMYNOW “See Now, Buy Now” toamnă 2019 ce prezintă colecția TommyXZendaya, realizată de Tommy Hilfiger în colaborare cu ambasadorea de brand la nivel global, Zendaya. Spectacolul continuă celebrarea incluziunii, diversității și emancipării pe care designer-ul american și actrița le-au adus în show-ul de modă TOMMYNOW din Paris, pentru primăvara 2019.

Legendarul Apollo Theater din Harlem a găzduit unii dintre cei mai cunoscuți artiști, cum ar fi Aretha Franklin, Ella Fitzgerald, Patti LaBelle și The Supremes. Evenimentul este completat de un twist cinematic în stilul Harlem al anilor’70, aducând simțul încrezător și estetic al actriței Zendaya și spiritul optimist către spectatorii de la fața locului, dar și virtual în întreaga lume. 

,,Simțim că închidem cercul aducând evenimentul de modă TOMMYNOW “See Now, Buy Now” înapoi în New York, după un turneu mondial”, a afirmat Tommy Hilfiger. ,,Suntem mândri să punem în scenă un spectacol care este de fiecare dată unic față de ceea ce a văzut industria noastră și dialogul important pe care îl susține. Am fost încântat imediat ce am aflat sugestia făcută de Zendaya de a aduce TOMMYNOW în Harlem, întrucât continuăm să celebrăm diversitatea și incluziunea în centrul colaborării noastre și în ADN-ul brand-ului”. 

După succesul primelor șase spectacole TOMMYNOW, evenimentul TOMMYNOW cu TommyXZendayase bazează pe formatul-semnătură “See Now, Buy Now”. Premieră în cadrul spectacolului va fi colecția colaborativă TommyXZendayaToamnă 2019, ce redefinește curentul power dressing. Piesele adaptate ale colecției sărbătoresc stilul îndrăzneț și plin de forță al actriței Zendaya, infuzat cu un twist modern, reprezentativ pentru Tommy Hilfiger. Consumatorii din peste 70 de țări vor putea achiziționa ținutele chiar din momentul în care acestea ajung pe podium, prin intermediul unui ecosistem de medii de cumpărare. 

În acest sezon, Tommy Hilfiger introduce o experiență VR online de cumpărare care elimină necesitatea utilizării căștilor. Bazându-se pe tendința de creștere a experienței de cumpărături prin tehnologia VR, este pentru prima dată în industrie când o astfel de experiență VR bazată pe sistemul web este introdusă la o asemenea scară. Funcția VR este disponibilă via tommy.com desktop și mobile și oferă publicului din întreaga lume un acces fără precedent la spectacolul TOMMYNOW de la Apollo. Utilizatorii pot vizita un magazin pop-up virtual, pot naviga printre produsele de pe rafturile din culise și pot cumpăra ținutele prezentate de modele. Etichetele de cumpărături afișate pe fiecare produs redirecționează către cumpărarea produselor în propriul mediu de e-commerce. În timpul evenimentului, camere de 360 de grade sunt amplasate în locațiile imaginilor VR, în Apollo Theater și transmit fluxuri live pentru experiență. Acestea oferă o fereastră în timp real în lumea TOMMYNOW pe parcursul serii din diverse unghiuri inclusiv covorul roșu, culisele și primele rânduri. Experiența VR începe pe 8 septembrie la 8:30 pm EST / 9 septembrie la 2:30 A.M. CEST.

#TOMMYNOW poate fi urmărit pe conturile de Instagram, Twitter și Facebook ale brand-ului. 

Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.

ColecțiaTommyXZendayaToamnă 2019 va fi disponibilă în magazinele selecționate din România începând cu data de 7 octombrie. 

Despre Sarkk

Fondată în 1998, SARKK S.A. este distribuitorul oficial Tommy Hilfiger în România, Grecia, Bulgaria, Cipru, Albania, F.Y.R.O.M. și Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt distribuite în cadrul unei rețele compuse din magazine Tommy Hilfiger, magazine shop-in-shop, outlet-uri și o rețea extinsă de magazine multibrand.

SARKK S.A. a căutat întotdeauna echilibru și o creştere organică, condusă de valori CSR și de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piață, dezvoltându-se constant, captând atenţia celor mai exigenţi consumatori.