Meniul meu 45

Apa calda cu lamaie, cu jumatate de ora inainte de micul dejun.

Ora 9:30

  • iaurt grecesc 10% grasime
  • 12 migdale, doua lingurite de chia, doua linguri tarate de ovaz, o lingura merisoare, doua lingurite de seminte de susan
  • cafea

Ora 14

  • somon afumat
  • salata verde
  • jumatate de ardei capia
  • 10 migdale
  • o lingura de merisoare
  • o lingurita de susan
  • un cracker de secara Wasa
  • ulei de masline, suc de lamaie, sare si fulgi de chili
  • ceai verde

Ora 18:30

  • sparanghel, ou posat (ochi in apa), sare, fulgi de chili
  • hribi trasi la tigaie cu putin ulei de masline si un catel de usturoi, sare si piper de Cayenne
  • o lingurita de seminte de susan

Am baut 3 l de apa in cursul zilei.

Suplimente: vitamina C, Omega 3

Antrenament: crossfit

*Portiile sunt adaptate in functie de efortul fizic pe care il fac, de scopul meu de a-mi reduce masa de grasime corporala si de a o creste pe cea musculara. Daca te inspira si vrei sa urmezi acest meniu, ai grija la cantitatea de ulei de masline folosita, la cantitatea de avocado si somon si adapteaza cantitatile pentru propriile nevoi.

Tags , , , , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *